Klacht: Antiekrood Strak in de lak is veel te dun en stinkt

op 16 oktober 2016 over Flexa in de categorie Producten

Bovengenoemde verf is veel te dun en hierdoor niet te verwerken.
Het loopt de verfkwast af, dekt zeer slecht en kruipt onder de afplaktape, hierdoor zijn vlekken ontstaan op de witte muur.
Bij gebruikt van een open warmtebron dezelfde avond begon mijn hele huis vreselijk naar petroleum te stinken, niet te harden
die lucht.
Na controle was na 24 uur de verf nog steeds niet helemaal droog. Ook de vreselijke petroleumlucht is weer licht merkbaar
nu de open warmtebron weer ingeschakeld is hoewel er 24 uur geventileerd is.
Ik vraag mij af hoe gezond het verwerken van deze verf is.
Wanneer ik een schriftelijke verklaring van Flexa krijg dat er in het productieproces van deze verf geen verkeerde menging
heeft plaatsgevonden en een verklaring dat het verbranden van de aanwezige dampen via de open warmtebron
geen gezondheidsrisico voor mij inhoudt. Ik verwacht een structurele oplossing en geen lapmiddel zoals een pot andere verf.

Zie bovenstaande, inzicht in gecontroleerde kwaliteit en gezondheidsricisco analyse en verklaring.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flexa nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 25 oktober 2016 om 14:39 geantwoord

Bericht van Flexa

1 maand geleden - Vanmorgen hebben we telefonisch contact gehad, en afgesproken dat u met de bewuste bus terug gaat naar de winkel. In overleg gaan we uw bus retour nemen ten bate van laboratorium onderzoek. En bieden wij u een nieuwe bus aan van wel de juiste kwaliteit. Met vriendelijke groet, Dirk van der Meer Technisch advsieur en opleider AkzoNobel Decorative Coatings BV.

Alle klachten die gemeld zijn door Hackenbroich