Klacht: Zeer late levering Gas

Klantennummer: 022311000
Naam: Van den Eynde
Adres: Koningsstraat 71, weelde
Bedrag: €504,33
Percentage in de Tank: 0% !!!
Aan de telefoon werd toen heel duidelijk gemaakt dat onze tank compleet leeg was en ze deze bestelling dus alstublieft zo snel mogelijk in orde konden maken. Het bedrag van €504,33 werd maandagochtend 11/12 omstreeks 13u50 ook onmiddellijk betaald en een bewijs hiervan werd verstuurd naar credit.be@antargaz.com. Vrijdag heb ik opnieuw contact opgenomen met het bedrijf en werd me verteld dat vrijdag of zaterdag zeker gas geleverd ging worden aangezien de tank leeg was. Maandagochtend was dit nog steeds niet geleverd & zitten we dus reeds 7 dagen zonder enige verwarming en warm water in ons huis. Ik heb daarom onmiddellijk omstreeks 9u naar het bedrijf gebeld en kreeg ik de vraag op hoeveel onze tank dan wel niet stond. Wederom heb ik vermeld dat we een lege tank hebben sinds 11/12 en hierop werd vermeld dat ze het dan als prioritair zouden zetten (iets wat maandag 11/12 dus al had moeten gebeuren). Ik heb gevraagd om mij opnieuw te contacteren als ze meer info hadden over de levering. Dit werd niet gedaan waardoor ik zonet terug gebeld heb en de melding kreeg dat ook vandaag NIET geleverd zal worden maar dat we voor morgen op het programma staan.

Normaal wordt een levering van 3 werkdagen gerekend met een maximum van 5 dagen (zo ook vermeld in het contract). Daarom zou ik minstens een compensatie willen zien aangezien wij een totaal van 9 dagen in een onverwarmd huis gezeten hebben zonder enige mogelijkheid op warm water.

Alle klachten die gemeld zijn door juliejacobs89