Klacht: Annulerlingskosten 30% voor een niet bestelde keuken!

Het verhaal is bekend!
Getekend voor korting die helemaal niet afliep maar gewoon doorloopt!
De keuken zou puur fictief zijn!
12000 euro en nu zeggen dat wij hem besteld hebben!
Past niet eens in onze ruimte!
3600 euro willen vangen voor wat?
Een gesprek van nog geen uur en het uidraaien van een fictieve keuken!
Vorige week in filiaal alkmaar geweest en aardig gesprek gehad!
Manager zou het in de vergadering bespreken!
Nog niets gehoord!
Bas jij zou me vandaag bericht geven,niet gebeurt!
Inmiddels heb ik contact met meerdere gedupeerde en bij bijna allemaal is het inmiddels kosteloos geannuleerd!
Ik lig inmiddels al weken wakker van deze ellende!
Dit kan niet zijn waar brugman voor staat!
Zoveel dezelfde klachten en blijkbaar willen jullie ze uiteindelijk netjes oplossen!
Ik wacht er nog steeds op!
Meneer vroegop weet heel goed dat dit een fictieve keuken betreft !
Niet een keuken die wij hebben besteld!
ik zal in mijn toestand weer een bezoek aan alkmaar moeten brengen!
Bij voorbaat dank!
Er staat ook op de order dat wanneer klant andere keuken kiest we recht hebben op 25% korting,dat geeft al aan dat deze geoffreerde keuken niet door ons is besteld!
Ookzijn we onjuist geinformeerd naar onze mening!
Ik zou graag weer willen kunnen slapen zondet deze zorg want dat is ons bezoekje aan brugman geworden,een inmense zorg!

Kosteloos annulering fictieve order

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste meneer en mevrouw Kraakman/Baltus, Uw dossier is bij ons bekend en er is vanochtend reeds e-mailcontact met u geweest/ Hierin hebben wij u aangegeven welke documentatie wij nodig hebben om uw dossier verder te behandelen. Wij wensen deze documentatie spoedig te ontvangen zodat wij uw dossier verder kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 juli 2016 om 13:26 geantwoord

Beste mevrouw Kraakman / Baltus,

Ik heb van mijn collega van de juridische afdeling begrepen dat uw order is geannuleerd. Ik ga er van uit dat hiermee uw klacht naar behoren is opgelost. Vandaar dat ik deze online klacht ga oplossen. Voor verder vragen mag u altijd contact opnemen met ons hoofdkantoor!

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Tanja.zwart@ hotmail.com