Klacht: Annulering vlucht

op 24 augustus 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 aug zouden wij vliegen naar Nice. Vier personen waarvan twee kinderen. Deze vlucht werd geannuleerd. Alleen een vlucht meg easyJet werd vergoed. Wij kregen geen hulp bij herboeken. We zouden zeven uur vliegen. Op die tijd kijk ik voor een andere vlucht. Konden we alleen op vrijdag. Vijf dagen later. Heel verdrietig. Toch maar auto gepakt. Directe oud is. We hebben geld heen vlucht teruggekregen. Maar geld terugvlucht niet. Nu heeft mijn man alleen terug moeten rijden en dus extra kosten moeten maken. 57 euro hotelkosten en 100 euro extra benzine kosten. Daarnaast de tolwegen zo ong 80 euro. Daarbij heeft de auto het ook begeven na de lange rit. Dat zal ook extra kosten.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met een schadevergoeding voor de extra kosten die zijn gemaakt door de annulering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariellevermue@gmail.com