Klacht: Annulering vlucht

op 29 juli 2017 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Op 23 februari 2017 zou ik vanaf vliegveld Luton, Engeland terug vliegen naar Schiphol, Nederland. Wij zaten in het vliegtuig maar we moesten wachten met opstijgen in verband met de storm. Er werd ons verteld dat we zouden vliegen. 5 minuten voor vertrek werd omgeroepen dat we het vliegtuig gingen verlaten omdat we uit het systeem waren gehaald. Daar stonden we dan op het vliegveld met geen idee of wij dezelfde dag nog terug zouden vliegen.
We gingen niet meer vliegen. Het personeel mocht door de vertraging niet meer langer vliegen.
Op het vliegveld kwamen wij erachter dat in plaats van donderdag 23 februari wij op maandag 27 februari een vlucht terug konden nemen. Dit was voor ons veel te laat. Ook hadden wij op het vliegveld geen internet en konden hierdoor geen hotel boeken. Het personeel van Easyjet was erg onaardig en wouden ons niet helpen. Op de site staat dat Easyjet bij annulering voor een vlucht zorgt voor een hotel. Dit was niet het geval. We hebben alles zelf moeten regelen.
Ook zou Easyjet alles vergoeden. Tot nu toe hebben wij nog steeds niks vergoed gekregen en worden briefen en mailtjes genegeerd.

Ik ben tevreden als Easyjet mijn klacht eindelijk serieus neemt. En als ze doen wat er beloofd is. Easyjet vergoed alle gemaakte kosten die gemaakt zijn door de annulering van de vlucht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L. Dijkstra