Klacht: Annulering van mijn boeking

op 13 juni 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb gister avond een boeking via edreams gedaan en ook betaald. achteraf blijkt dat er iets mis ging tijdens de boeking dus is mijn vlucht geannuleerd. nu moet ik mijn vlucht zelf opnieuw gaan boeken waar dus weer extra kosten aan verbonden zijn. ik heb inmiddels mijn geld wel terug, maar daar heb ik nu niets meer aan.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ik de vlucht weer voor dezelfde prijs kan boeken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

4 maanden geleden - Dag Sefa, Allereerst bieden we onze excuses aan voor de opgelopen vertraging in het antwoorden van uw bericht. Het spijt ons zeer te horen dat we uw boeking niet konden bevestigen. Een van onze agente´s zal u weldra contacteren over dit onderwerp. met vriendelijke groeten, Marjolijn, eDreams Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door baskaya