Klacht: Annulering Simonly-abonnement geweigerd

op 16 januari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

22 december 2013 1 particulier en 1 zakelijk Tele2 Simonly-abonnement via Typhone.nl aangevraagd. Typhone mailt mij met het verzoek telefonisch contact op te nemen. Tijdens dit telefoongesprek (27/12) vertelt een medewerkster van Typhone dat een tweede abonnement pas na twee factuurbetalingen van mijn eerste contract kan worden aangevraagd. Twee maanden zonder zakelijk mobiel lijkt me zeer onwenselijk. Ik geef haar te verstaan mijn beide orders te annuleren en bevestig mijn opzegging tevens per e-mail. De postbode biedt mij enige dagen later een pakketje aan van Typhone en vraagt mij te tekenen. Ik weiger het pakket en dit gaat retour.
Enkele dagen later krijg ik weer een pakketje van Typhone aangeboden; ik weiger wederom en het pakketje gaat retour. Vandaag 11/1 vind ik in mijn brievenbus een envelop (afzender onbekend) met daarin een Simkaart van Tele2. Een telefoontje naar de servicedesk van Typhone biedt geen oplossing.
De medewerker geeft mij te verstaan dat het contract niet kan worden opgezegd en dat hij verder niets voor mij kan doen.

Contract annuleren en overeenkomst nietig verklaren

Alle klachten die gemeld zijn door Mencke mencke