Klacht: Annulering reis niet meer kunnen verzetten

op 15 maart 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Transavia

Het corona virus geeft veel onzekerheid voor iedereen.
Zo heb ik gisteren 13 maart 2020 onze vlucht geannuleerd
( L6SJUF) omdat de hoste ook adviseerde van het verblijf weg te blijven in Lissabon.

Nu kreeg ik vandaag 14 maart 2020 een mail dat je dat de vlucht om geboekt kan worden.

Dus heb ik 2 uur in de wacht gezeten aan de telefoon.
En krijg je doodleuk het antwoord geannuleerde boekingen kunnen we niets mee.
De reden achter biede is het corona virus.
Omdat ik de knoop op vrijdag heb doorgehakt kan ik nu helaas geen gebruik maken van deze regeling van jullie.

Snap dat de call center gek wordt van al die telefoontjes. Maar hoop toch dat jullie iets kunnen beteken.

Met vriendelijke groeten.
Anja Michielsen

Gewenste Oplossing:

Dat deze annulering wel omgezet kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Transavia2020