Mijn Klacht:
Online bestelling geplaatst en netjes gewacht. Blijkt de bestelling geannuleerd te zijn zonder enig bericht daarover. Zagen we toen we het zelf opzochten. Echt schandalig! Zowel per telefoon, whats app als chat niet bereikbaar.
Gewenste Oplossing:
Alsnog dit weekend levering van de boodschappen met een fikse korting omdat we voor niets zijn thuis gebleven, er helmaal niets gecommuniceerd is en we nu zonder boodschappen zitten.


