Klacht: Annulering bij afterpay na 1,5 week nog niet verwerkt!!

op 07 april 2020 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 27 Maart een email gehad dat de order zou zijn geannuleerd. Had met afterpay betaald, maar die staat nog op open.

Gewenste Oplossing:

Als afterpay het heeft geannuleerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 14 april 2020 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag heer Roubos,

De order is vervallen.
Dit is ook aangemeld bij Afterpay.

Ik vertrouw u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Marlies
Team Customer Care

-- --- --- - -- - -- - - - - -- - - - -- - - -- - -- - - -- - -- -- --

Heeft op 14 april 2020 om 16:30 geantwoord

Afterpay heeft geen annulering ontvangen. Is het mogelijk dat jullie contact opnemen met afterpay?

Alle klachten die gemeld zijn door MJRoubos