Klacht: annulering a 3200 euro

op 20 mei 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Geachte Ls,

Ik ben in februari 2016 gaan kijken bij Brugman Utrecht voor een prijs indicatie voor wat een nieuwe keuken zou gaan kosten. Alles bekeken en genoteerd. … geen exacte types en kleuren maar groot en ruim gerekend. . Ik heb de adviseur laten weten dat ik er over na zou denken en mijn bouwdepo moest bekijken, dit omdat ik hier pas een jaar woon. .Dit ging om een uniek aanbod en een deal voor 2 jaar op afroep. . Ik zou daarna contact opnemen als er een depot Is en dan echt concrete afspraken en een echt plan gemaakt zou gaan worden over een keuken. Bij het einde van de indicatie werd mij toch vriendelijk verzocht een handtekening te zetten om het uur te verantwoorden voor de adviseur. . Dit ging toch om een indicatie en heb helaas mij laten ompraten. . Na het zetten van de handtekening, zonder enige voorwaarden te hebben gezien werd mij gevraagd voor een aanbetaling? ? Ik was hier voor een indicatie nogmaals en heb ik ook niets betaald. . Ik voel mij belazerd en opgelicht nu ik na 4 maanden mails en telefoon krijg dat ik moet betalen. . Ik heb contact met een juridische adviseur van Brugman en die blijft volhouden dat ik moet betalen voor een annulering. . Ik heb nooit iets gekocht en heb haar ook dit verhaal verteld en uitgelegd maar helaas. .Na het zetten van een handtekening, opzettelijke dwang ben ik nu gedwongen te betalen.. HELP !!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer Karsten, Wat jammer om te moeten lezen dat u het gevoel heeft belazerd te zijn, dit kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Ik heb uw ordergegevens erbij gevonden en ga uw melding bespreken met mijn collega van de juridische afdeling. U ontvangt spoedig een terugkoppeling van ons. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer Karsten, In heb de situatie besproken en er wordt spoedig gereageerd op uw brief van d.d. 20 mei. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Helpkarsten