Klacht: annulering

op 09 augustus 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december een retour ticket geboekt voor mijn gezin naar alhoceima op een dag belde ik ze over de vraag waarom ik niet kan inloggen bij fly corendon en zo kwam ik erachter dat mijn vlucht is geannuleerd ik zou 24 augustus tot 22 september gaan naar en van alhoceima nu is het gewijzigd naar 18 augustus en kom 23 terug maar dan vanuit nador mijn man had vakantie van zijn werk dat hij ook met moeite heeft kunnen veranderen vind het niet normaal

Gewenste Oplossing:

Als ik gebeld werd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mootjenoortje