Klacht: Annulering

op 02 juni 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb 20 minuten geleden een bestelling geplaats wat niet de bedoeling was.
Ik wil dus de bestelling per direct annuleren.

tevens heb ik ook een mail gestuurd naar de klantenservice, met de vraag mijn bestelling direct te annuleren.

Ik verneem graag hoelang het kan duren tot ik een mail terug ontvang.

Ik kom met de klacht/vraag bij jullie dit omdat jullie samenwerken met DetoxFormule.nl

Groeten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn bestelling per direct geannuleerd wordt. Wil hiervoor ook niet betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 02 juni 2016 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Suzanne,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u eerst gebeld maar ik kreeg geen gehoor. Daarom heb ik u een e-mail gestuurd met hierin de informatie die u nodig heeft.

Zoals ik in de e-mail ook heb aangegeven, gaan wij van Klarna over de facturen en de webwinkel over de bestellingen en het annuleren hiervan. De webwinkel kan u daarom meer informatie geven hierover.

Ik heb voor u de vervaldatum van de factuur verzet zodat u voldoende tijd heeft om contact op te nemen met de webwinkel.

Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u natuurlijk een e-mail sturen naar hello@klarna.nl.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Suusjjev