Klacht: annuleren pakket

op 01 augustus 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

half juni 2016 heb ik in een kpn winkel een pakket aangevraagt.
Na mijn vakantie heb ik op 7 juli gebeld met kpn, op 8 juli een bevestiging gekregen dat een monteur langs komt om aan te sluiten.Later kom ik tot de conclusie ,dat het mij in de winkel niet duidelijk is gemaakt dat KPN alles via de telefoonlijn doet.dit betekend dat er leidingen moeten verplaatst en verlengd moeten worden,ook het internet is beduidend minder .al met al kost het mij meer dan dat het opleverd.

20 juli aangegeven via email te willen annuleren,21 juli email terug annulering ontvangen en zullen het zo spoedig mogelijk verwerken.
Voor de zekerheid bel ik 21 aug KPN met de vraag of ik de overstap en de monteur moet afbellen ,dit gaat automatisch werd aangegeven.

Nu 1 aug staat er een pakket voor de deur.Gelijk aan het bellen gegaan
Maar alles wat er bij KPN uit komt, dat zij zich vast zetten op 14 dagen bedenktijd en later is pech.abonnement voor een jaar.jammer zeggen zij niets aan te doen

Ik vraag mij af. bij veel bedrijven is het met bepaalde voorwaarden mogelijk om een contract te ontbinden bij ontevredenheid.

De klantenservice kan hier niets over zeggen.
Is er een mogelijkheid om de overeenkomst op te zeggen,en wat is de boete die de KPN daar tegenover zet.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rebel22