Klacht: annuleren bestelling contract

op 17 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Dit is het bericht wat ik aan Ziggo verstuurde:

Ik wil mijn bestelling annuleren. Ik wil het contract beëindigen. Het betreft een privé consumenten aankoop en geen zakelijke aankoop (de diensten worden namelijk privé gebruikt en niet zakelijk). Daarnaast zijn zowel mijn rekening nummer, e-mailadres en postadres zoals in de bestelling genoteerd privé (dit is juist, omdat het een privé consumentenaankoop betreft en geen zakelijke aankoop). Ik wens dan ook gebruik te maken van mijn 14 dagen bedenktijdherroepingsrecht als consument. De zakelijke gegevens (naam rekeninghouder en kvknummer) zijn onjuist gebruikt in deze door de medewerker van Ziggo, daarom maak ik op advies van ACM (Autoriteit Consument en Markt) hier zoals hierboven beschreven bij ‘Ziggo zakelijk’ melding van.

Wanneer het contract binnen de bedenktermijn is afgehandeld en dus is beëindigd.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pbwwillems