Klacht: Annulatie van mijn terugvlucht

op 15 mei 2020 over Schipholtickets.com in de categorie Algemeen, Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

24 maart zou ik een terugvlucht vanuit Bangkok naar brussel via dubai met fly emirates hebben. Echter deze word geannuleerd 16 uur voor vertrek door fly emirates wegens de corona deze maatschappij verwijst mij door naar Schiphol tickets.com, ik heb bij deze laatste mijn tickets geboekt, na meerdere mails gestuurd te hebben na Schiphol tickets, krijg ik totaal geen antwoord terug, bellen lukt ook niet, ik hoop langs deze weg iets te bereiken. Ik heb op eigen kosten een terugvlucht geboekt , dat heeft mij 1000 euro gekost.
Hoogachtend
Smets jozef

Gewenste Oplossing:

Terug betaling van mijn geannuleerde vlucht, vergoeding volgens de Europese richtlijnen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeff moby