Klacht: annabolen gebruik in de KLEEDKAMER!!

op 12 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

hallo, ik ben Marc Joosten. ik train al jaren bij basic fit venlo. locatie tref center. om maar gelijk met de deur in huis te vallen; het annabolen gebruik onder leden en jongeren neemt steeds meer toe. behalve de gevaren en de asociale sfeer wat deze gasten aan zich hebben kleven is het nu tot een punt gekomen dat er leden zijn (ik wil ze graag daadwerkelijk confronteren en aanwijzen) die zich in de kleedkamer een spuit door een ander lid laten zetten. ik vidt dit gewoon buiten alle normen, fatsoen en waarden gaan. het is gewoon ONACCEPTABEL!!! zelf sport ik al 17 jaar vol gas elke dag zonder die troep. en heb een grote heken aan drugs en de gasten die zich daarmee inlaten. ik heb dit voorvan gelijk gemeld aan Daniel de filiaal leider. maar het lijkt erop dat er niks mee wordt gedaan. ik had graag geweten of Basic Fit dit gedrag accepteerd en er bij gaat staan kijken en de volgende sportschool erdoor kapot laat maken. of dat we er samen tegenopo gaan treden. nogmaals; ik wil deze gasten graag exposeren over hun gedrag en bezigheden. ik hoor of er iemand in de leiding bij Basic Fit zit die er wel WERK van wil maken. zo niet; dan zal het of uit de hand lopen. of mensen zullen opzeggen hierdoor. ik heb het overwogen, maar ga nog liever morgen de confrontatie aan met deze SCUMBAGS.

i ben pas tevreden met het verwijderen na confrontatie met dit tuig uit de sportschool

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 juni 2016 om 08:29 geantwoord

Beste Marc,

Bedankt voor je bericht.

Wat een vervelende situatie. Ik heb contact opgenomen met de manager van de club.

Het gebruik van anabolen staan wij absoluut niet toe, betrappen wij iemand op heterdaad dan zullen we gepaste maatregelen nemen. Leden die vervelend en of agressief gedrag vertonen worden de nodige maatregelen voor getroffen als dit gedrag gerond en bekend is bij ons. Er zullen per direct checks worden uitgevoerd in de kleedkamer tussen 16:00 en 18:00.

Hopelijk kunnen we snel de daders vinden en blijf jij nog heel lang bij Basic-Fit sporten.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 14 juni 2016 om 08:38 geantwoord

hallo, ik vind deze oplossing slappe hap. ik had vermeld dat ik geen probleem had deze gasten te confronteren met hun gedrag. dwz oog in oog met een medewerker van basic fit die wel de \"ballen'' heeft hier wat aan te doen. pffff.''het op heterdaad betrappen door de kleedkamer te controleren'' wat denk je zelf, hoe vaak dit zal voorkomen. de kuur (spuit) wat zij gebruiken hoef je maar eens in de zoveel tijd te zetten. dus kans op betrappen is nihiel. of er zal een goed geprek plaatsvinden tussen mij en iemand te echt wat te vertellen heeft bij basic fit. of ik zal zelf de comfrontatie zoeken met de gebruikers. nogmaals; dit gedag is onacceptabel binnen een fitness gelegeheid. mvg marc

Reactie van de melder van de klacht dreamworksmarc

7 maanden geleden - ik heb niks meer vernomen van mijn laaste melding. ik wil jouw Dustin en Daniel bij deze laten weten dat jullie karakterloze lafaards vindt. jullie kijken vanwege angst en confrontatie liever de andere kant op. van Daniel verbaast mij dit zowiezo niet. laast vertelde hij mij tijdens training dat er op dat moment wel 5 tot 10 gasten aan het sporten waren, die geen pasje of lidmaatschap hadden.ik vroeg ''en nu''?? ..... en dan gebeurt er niks. hahhahaa.of die keer dat ik om een gunst vroeg, en hij er wel 10 keer op terug kwam. verklaring; het vergeten te vragen aan leiding basic fit. pfffff what a fucking joke! ik zal wat vertellen. ik heb een eigen auto bedrijf waar ik al vaker ''getest'' ben door scum. maar never sold out!!. never turned by back on karakter. never to no shit from nobody, en daarom krijg ik respect, daarom kan ik met mijn hoofd geheven door het leven. jullie gaan gebukt onder onzekerheid, zwak gestel en mentaliteit, geen ballen, schrik voor angst en tuig. jullie leven wordt bepaald. in plaats van dat jij bepaald hoe je leeft. in het leven worden we nu eenmaal diverse malen getest. dit is om te zien of men het ''juist'' gaat handelen,of men echte verantwoordelijkheid kan DRAGEN. ook al is dit vaker de moeilijke weg. het is wel de weg meest steil, minst afgelopen. de weg die leid naar KARAKTER. dat is mijn weg. mijn pad. jullie volgen de weg van de lozers. de wannabe's en daarom zal het leven jullie ook nooit niks meer brengen dan wat je erin steek.......... ik laat nergens niks liggen. met werk niet, met aangeboden kansen niet, en zeker met sport niet. dat heeft een naam . its called; ''succes''

Alle klachten die gemeld zijn door dreamworksmarc