Klacht: annabolen gebruik in de KLEEDKAMER!!

op 12 juni 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

hallo, ik ben Marc Joosten. ik train al jaren bij basic fit venlo. locatie tref center. om maar gelijk met de deur in huis te vallen; het annabolen gebruik onder leden en jongeren neemt steeds meer toe. behalve de gevaren en de asociale sfeer wat deze gasten aan zich hebben kleven is het nu tot een punt gekomen dat er leden zijn (ik wil ze graag daadwerkelijk confronteren en aanwijzen) die zich in de kleedkamer een spuit door een ander lid laten zetten. ik vidt dit gewoon buiten alle normen, fatsoen en waarden gaan. het is gewoon ONACCEPTABEL!!! zelf sport ik al 17 jaar vol gas elke dag zonder die troep. en heb een grote heken aan drugs en de gasten die zich daarmee inlaten. ik heb dit voorvan gelijk gemeld aan Daniel de filiaal leider. maar het lijkt erop dat er niks mee wordt gedaan. ik had graag geweten of Basic Fit dit gedrag accepteerd en er bij gaat staan kijken en de volgende sportschool erdoor kapot laat maken. of dat we er samen tegenopo gaan treden. nogmaals; ik wil deze gasten graag exposeren over hun gedrag en bezigheden. ik hoor of er iemand in de leiding bij Basic Fit zit die er wel WERK van wil maken. zo niet; dan zal het of uit de hand lopen. of mensen zullen opzeggen hierdoor. ik heb het overwogen, maar ga nog liever morgen de confrontatie aan met deze SCUMBAGS.

i ben pas tevreden met het verwijderen na confrontatie met dit tuig uit de sportschool

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 14 juni 2016 om 08:28 geantwoord

Beste Marc,

Bedankt voor je bericht.

Wat een vervelende situatie. Ik heb contact opgenomen met de manager van de club.

Het gebruik van anabolen staan wij absoluut niet toe, betrappen wij iemand op heterdaad dan zullen we gepaste maatregelen nemen. Leden die vervelend en of agressief gedrag vertonen worden de nodige maatregelen voor getroffen als dit gedrag gerond en bekend is bij ons. Er zullen per direct checks worden uitgevoerd in de kleedkamer tussen 16:00 en 18:00.

Hopelijk kunnen we snel de daders vinden en blijf jij nog heel lang bij Basic-Fit sporten.

Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door dreamworksmarc