Klacht: Puzzelgroep

op 14 februari 2019 over Anders Financieel Advies in de categorie Assurantie tussenpersonen

In januari ben ik gebeld door de puzzelgroep.
De vrouw aan de lijn vertelde mij dat ik mezelf had aangemeld via hun site, waar ik niks vanaf wist.
snel heeft ze uitgelegd waarom zij belde.
Tijdens het telefoontje heb ik duidelijk verteld dat ik nergens voor ga betalen, maar zij verzekerde me dat ik gratis kon puzzelen en alleen een abonnement kon nemen als ik optimaal wilde puzzelen.

Vandaag kreeg ik weer een telefoontje, dit keer heb ik opgehangen en een mail gestuurd over dat ik wilde opzeggen omdat ik niet steeds gebeld wil worden.
In de mail werd mij verteld dat ik pas kan opzeggen als ik eerst 119,85 heb betaald omdat ik zelf toestemming heb gegeven en mijzelf niet binnen 14 dagen heb afgemeld.

Omdat het voor mij niet duidelijk was dat het zo werkt, ben ik niet van plan te betalen.

Wanneer mijn account en gegevens verwijderd zijn en ik niks hoef te betalen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anders Financieel Advies

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Anders Financieel Advies nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sadegruijter