Klacht: Schademelding

op 07 augustus 2017 over Meeus in de categorie Assurantie tussenpersonen

Op 20 juli heb ik een schade bij Meeus gemeld.
Mijn dakkoffer die op zolder ligt en 1 x per jaar van zolder komt is bij het afhalen vd koffer vd zolder in het trappengat uit mijn handen gegleden en op de deksel terecht gekomen. Gevolg deksel ingedeukt en gescheurd. Volgens thule is dit niet te repareren.
De schade gemeld op de inboedelverzekering.
Na 2 weken wachten en eerst allerlei info te hebben opgevraagd komt meeus met de melding dat de schade wordt afgewezen omdat de dakkoffer niet onder inboedel valt.
Erg vreemd omdat de dakkoffer het hele jaar IN mijn huis ligt. De schade is niet ontstaan terwijl ik op vakantie was ofzo.
Ik heb nota bene een topverzekering welke schade dient de dekken welke eventueel zelf is veroorzaakt.
Daarnaast is het heel bijzonder omdat ik iemand ken die 2 jaar terug schade heeft gehad aan zijn dakkoffer bij meeus en deze wel degelijk onder inboedel is vergoed rara?
Hij was juist diegene die mij hierop attendeerde omdat ik hem ten tijde dat het met mijn dakkoffer was gebeurd s avonds aan de lijn had om hem te vragen of ik zijn dakkoffer mocht lenen voor de vakantie.

Ik hier erg teleurgesteld over.

Dat mijn dakkoffer vergoed wordt.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meeus over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Meeus in behandeling genomen

Bericht van Meeus

1 week geleden - Uw schade is nog steeds in behandeling. U ontvangt verdere berichten hierover vanuit onze schade-afdeling. Met vriendelijke groet, Meeùs.

Reactie van de melder van de klacht Habekotte

1 week geleden - Ik zie dat mijn dossier wederom is gesloten dus ik trek aan het kortste eind. Vreemd dat Meeus met verschillende maatstaven meet.

Bericht van Meeus

7 dagen geleden - U heeft inmiddels een e-mail ontvangen met ons finale antwoord. Met vriendelijke groet, Meeùs.

Alle klachten die gemeld zijn door Habekotte