Klacht: betaling van puzzelgroep

op 07 november 2018 over Anders Financieel Advies in de categorie Assurantie tussenpersonen

ik ben een paar maanden benadert door puzzelgroep of ik wilde betalen van 120.00 euro ik zou niet weten dat ik hun benadert heb en zie ook tegen de telefonist dat ik geen interesse had in puzzel boekjes waarop hij antwoorde dat ik de email die ik gekregen had telefonisch had moeten beëindigen ik zie ik heb geen interesse in puzzels en wist niet dat ik het verkeerd gedaan had heb gewoon de mail gedeletet hij zie dat ik gewoon 120.00 euro moest betalen anders kreeg ik de verhoging en de deurwaarder op mijn dak ik zei toen ok betaal dan wel en heb het bij mijn maatschappelijk werksters aan gekaart en die had toen gebeld en ik zou dan 1 maand moeten betalen dat had ik vorige maand gedaan maar ik heb het geld weer terug laten storten omdat ik geen puzzel boekjes had gekregen en nu werd ik gebeld door puzzel groep waarom ik het geld terug had gestort waarop ik zie ik heb geen puzzelboekjes gehad hij zie dat klopt want het gaat om dat ik op de side van puzzelgroep in had moeten loggen ik wist dat niet maar ik wil helemaal niet betalen voor iets wat ik niet wil hebben ,ik geef niet zomaar geld voor iets wat ik niet wil en ook niet voor iets waar ik niet voor getekend heb. hij zie dat hij het dan gaat innen met een deurwaarder ik zie dat het oplichters zijn en hing op .
wat moet ik doen

ik ben pas tevreden als ik geen contact met hun heb en ook niks hoef te betalen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Anders Financieel Advies

Alle klachten die gemeld zijn door tongeren1960