Klacht: andere stoelen en niet meer naast elkaar zitten

op 17 september 2018 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 24 mei heb ik 2 tickets bij de KLM geboekt voor 2 en 9 december 2018. Zowel voor de heen- als terugreis krijgt mijn echtgenoot zonder enige verklaring een andere stoel. De indeling is 2 rijtjes van 3 stoelen, ik heb de stoelen 6B en 6C gereserveerd. Ook heb ik heb voor deze stoelen de meerprijs betaald. Op de heenreis krijgt mijn echtgenoot stoel 6D i.p.v 6B. Dit betekent dat wij niet meer naast elkaar zitten maar het gangpad tussen ons in hebben. Op de terugreis heeft mijn echtgenoot i.p.v stoel 6B nu stoel 6A, dit betekent dat wij wederom niet naast elkaar zitten en dat er een vreemde tussen ons inzit.

Ik ben tevreden als ik de door mij gereserveerde en betaalde stoelen krijg. Als ik die niet krijg zou het m.i wel zo netjes zijn als zij ons een reden voor deze vervelende toestand zouden geven, misschien dat ik dan begrip kan opbrengen voor deze uiterst klantonvriendelijke actie.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KarenB