Klacht: Toppers concert

Nancy smit op 25 mei 2024 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Vrijdag 24-05-2024 concert van de toppers bezocht . Er stonden letterlijk nog duizenden mensen buiten te wachten om naar binnen te gaan . Dringen en duwen , vervolgens was het concert al begonnen en stonden wij nog buiten , hierdoor ruim een half uur moeten missen . Geen dranghekken die vaak wel meer overzicht en rust kunnen bieden , overal lag vuilnis bij de ingang van de toegangs poortjes het was echt vies , overal paraplu’s vanwege de regen waar je bijna je nek over brak . Dit was echt een tegen valler heb vaker de toppers bezocht maar dit was ronduit slecht geregeld.
En de bediening was ook niet al te best , personeel was zo jong .

Ik kan niet in de organisatie kijken maar dranghekken zouden denk ik meer overzicht en rust creëren bij de ingang . Zodat iedereen de kans krijgt om naar binnen te gaan zonder dat mensen gaan lopen duwen .
En ouder personeel voor de bediening want dit waren letterlijk kinderen .

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over amsterdam arena
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

Reactie van de melder van de klacht Nancy smit

3 weken geleden - Ik begrijp dat er waarschijnlijk meer klachten zijn gekomen over het evenement , maar dat er niks mee gedaan wordt vindt ik niet oké .

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy smit