Klacht: Lange wachtrij (2 uur!) AMF festival 19 oktober jl.

op 25 oktober 2019 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Zaterdag 19 oktober jl. hebben mijn vriendinnen en ik een bezoek gebracht aan de Amsterdam arena (AMF festival). Wij keken hier uiteraard al maanden enorm naar uit en hadden ons dan ook goed voorbereid op een ruime aankomsttijd etc. Bij aankomst merkten wij de enorme rijen bij alle ingangen al op en ook bij onze ingang H. Prima, het festival werd immers door duizenden bezoekers bezocht. Echter hebben wij uiteindelijk 2 uur (!!!) in de rij gestaan, omdat er maar drie poortjes open waren en de mensen niet of stapvoets naar binnen werden geleid. De sfeer werd grimmiger naarmate de tijd vorderde. Daarbij komt ook nog eens dat wij de opening en onze favoriete artiesten (David Guetta en het grootste gedeelte van dj Tiësto) hebben gemist. Je kunt je voorstellen dat dit echt een enorme domper voor ons is geweest. Dit mag en kan niet gebeuren lijkt mij en al helemaal niet bij een grote organisator die dit soort festiviteiten meerdere malen per jaar organiseert. Ik begrijp dat er strikte veiligheidsmaatregelen nodig waren, maar twee uur in de wachtrij staan terwijl het evenement al aan de gang was is echt onbegrijpelijk.

Excuses en evt restitutie van het bedrag voor onze toegangskaarten van die avond.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle85K