Klacht: Concert Pink

op 17 juni 2019 over amsterdam arena in de categorie Algemeen

Beste,

Al sinds het 1e nummer van Pink uitkwam ben ik een erge fan van haar. Afgelopen zondag (16-06-2019) ben ik dan eindelijk voor de eerste keer naar concert van haar geweest. U kunt zich natuurlijk voorstellen dat ik er erg veel zin in had. Ze heeft natuurlijk een mooie show neergezet, echter wat ik jammer vond was het slechte geluid.
Ik snap dat met zo’n grote artiest veel mensen geplaatst moet worden, maar dan hoort het geluid ook goed te zijn! Mensen betalen veel geld voor een kaartje.
Het geluid galmde nogal en je kon soms niet eens verstaan wat ze zei en zong! En dat lag echt niet aan de artiest!

Ik was eerlijk gezegd wel teleurgesteld. Jullie zouden beter moeten weten lijkt mij!

Wat gaan jullie hier aan doen?

Cindy

Hopelijk luisteren ze naar de vele mensen die hierover klagen en bieden ten eerste hun excuses aan en misschien een compensatie of (ik mag het altijd hopen) opnieuw het concert maar dan wel met goed geluid!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over amsterdam arena

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over amsterdam arena nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door QueenC88