Klacht: Amerikaanse koelkast niet geleverd

op 10 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Maandagmiddag 07-08 een Amerikaanse koelkast besteld omdat mijn koelkast stuk is, levering 08-08, sms met tijdvak ontvangen van Postnl, die schijnbaar de transporteur is, maar helaas niemand… gebeld en te horen gekregen dat er vandaag niet meer geleverd gaat worden maar morgen. Weer een sms met tijdvak en wederom niemand, weer gebeld en weer gaat er niet geleverd worden! Wanneer ik niet bel weet ik dus ook niets! Media markt steeds gebeld maar doen helemaal niets om tot een oplossing te komen, geld willen zij ook niet terug storten!

Wanneer mijn koelkast geleverd zou zijn!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:51 geantwoord

Beste meneer van de Velde,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste dagis bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EvandeV