Klacht: Onbeschoft gedrag american expres

Yara2017 op 18 april 2024 over American Express in de categorie Creditcards

Geachte heer/mevrouw,

Hierbij wil ik opnieuw een klacht indienen met betrekking tot mijn eerdere klacht over een aankoopbedrag en het gedrag van het personeelslid, Sam, bij American Express.

Hoewel ik waardeer dat de manager van Sam zijn excuses heeft aangeboden voor het eerdere incident, is mijn probleem nog steeds niet adequaat opgelost. Ik wil benadrukken dat tijdens onze gesprekken herhaaldelijk werd vermeld dat alle gesprekken worden opgenomen, maar dat ik heb gemerkt dat dit niet het geval is wanneer het nodig is.

Vandaag heb ik opnieuw contact opgenomen en werd na verschillende keren te zijn doorverbonden met meneer Sam. Helaas moet ik melden dat zijn gedrag opnieuw zeer onbeschoft was. Hij lijkt niet geïnteresseerd te zijn in het vinden van een oplossing voor mijn probleem en onderbreekt het gesprek herhaaldelijk, zelfs wanneer ik probeer te antwoorden op zijn vragen. Dit gedrag is onaanvaardbaar en heeft een negatieve invloed op mijn ervaring met American Express.

Ik ben mij ervan bewust dat ik niet de enige ben die klachten heeft over het gedrag van Sam, aangezien ik meerdere klachten heb gelezen die teruggaan tot 2022. Ik heb zelfs geprobeerd om hem een tip te geven om niet meer onbeschoft te zijn tegenover klanten, maar helaas lijkt dit geen effect te hebben gehad.

Ik vraag dringend om een passende oplossing voor dit probleem, aangezien het onaanvaardbaar is dat ik als klant herhaaldelijk te maken krijg met dergelijk onprofessioneel gedrag. Ik verwacht dat er actie wordt ondernomen om dit probleem op te lossen en verdere incidenten te voorkomen.

1. Het bieden van een formele verontschuldiging aan de klant voor het onprofessionele gedrag van het personeelslid.
2. Het uitvoeren van een grondig onderzoek naar de klachten over het personeelslid en passende disciplinaire maatregelen treffen indien nodig.
3. Het bieden van een compensatie of tegemoetkoming aan de klant voor het ongemak en de frustratie die zijn veroorzaakt door het gedrag van het personeelslid.
4. Het implementeren van aanvullende training en begeleiding voor het personeelslid om hen te helpen beter om te gaan met klanten en hun communicatieve vaardigheden te verbeteren.
5. Het verzekeren van de klant dat er maatregelen zullen worden genomen om herhaling van dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.

Het is belangrijk dat American Express de klanttevredenheid serieus neemt en stappen onderneemt om het vertrouwen van de klant te herstellen en een positieve ervaring te bieden.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yara2017