Klacht: Amateur bedrijf

op 08 februari 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op dit moment zijn wij bezig met een schade melding met UPS. Wij hebben het verzonden pakket terug ontvangen nadat UPS een schade melding heeft gedaan. Zij vertelden ons dat het pakket niet goed was ingepakt, terwijl UPS een nog slechter doos heeft gebruikt bij het terug sturen van het pakket. Alle toestellen die in het doos zaten zijn zwaar verpletterd. Dat kan dus niet zomaar. Zonder een onderzoek hebben zij de schade melding afgekeurd. Wij zijn nu inmiddels 3 weken verder, nog steeds is er niets gebeurd vanuit UPS. Normaal duurt een claim 5 werkdagen. Zodra wij uiterlijk morgen niets horen vanuit UPS. Gaan wij verdere stappen ondernemen.

Zo snel mogelijk het verzekerde pakket vergoeden, zodat wij weer verder kunnen met ons werk!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:37 geantwoord