Klacht: Amateur bedrijf

op 08 februari 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dit moment zijn wij bezig met een schade melding met UPS. Wij hebben het verzonden pakket terug ontvangen nadat UPS een schade melding heeft gedaan. Zij vertelden ons dat het pakket niet goed was ingepakt, terwijl UPS een nog slechter doos heeft gebruikt bij het terug sturen van het pakket. Alle toestellen die in het doos zaten zijn zwaar verpletterd. Dat kan dus niet zomaar. Zonder een onderzoek hebben zij de schade melding afgekeurd. Wij zijn nu inmiddels 3 weken verder, nog steeds is er niets gebeurd vanuit UPS. Normaal duurt een claim 5 werkdagen. Zodra wij uiterlijk morgen niets horen vanuit UPS. Gaan wij verdere stappen ondernemen.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk het verzekerde pakket vergoeden, zodat wij weer verder kunnen met ons werk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchcoms Bv