Klacht: Alweer te laat

op 19 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Voor mijn werk ben ik afhankelijk van de bus. Ik neem hiervoor meestal de bus 300. Deze bus is gewoon standaard te laat, dus ik neem al expres een bus eerder om optijd op mijn werk te komen. Vandaag was de bus 13 minuten te laat en vertrok dus zelfs na de orginele aankomst tijd. Dit moet toch niet kunnen. Dit moet echt verholpen worden want dankzij de slechte tijdsmanagemant van jullie bedrijf, kom ik nu niet voor de eerste keer door jullie te laat op mijn werk!

Als de bus gewoon optijd rijd en dat de buschauffeur gewoon genoeg tijd krijgt om mensen in te laten stappen aangezien het een drukke bus is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Jamie, Niet leuk om te lezen de bus standaard te laat komt. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Zou je nog aan kunnen geven waar, bij welke halte en wat de offici?le vertrektijd is van de bus? Zodra ik deze info heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging waar het verder uitgezocht zal worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 september 2016 om 15:00 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen de bus standaard te laat komt. Ik kan me voorstellen dat je daarvan baalt.

Zou je nog aan kunnen geven waar, bij welke halte en wat de officiële vertrektijd is van de bus? Zodra ik deze info heb ontvangen geef ik je melding intern door aan de desbetreffende vestiging waar het verder uitgezocht zal worden.\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Jamiewerdekker