Klacht: (Alweer) geen folders ontvangen

op 13 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas heb ik ook deze week nog geen folders ontvangen. Zowel van Spotta als van Axender.
De folders van Spotta heb ik deze keer voor de vierde week op rij niet mogen ontvangen.
Dat is jammer want zo mis ik eventuele aanbiedingen mis. Ik hoop dat dit probleem snel verholpen word..

Gewenste Oplossing:

Zodra ik wekelijks weer een vers pakket met folders in mijn brievenbus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 juni 2018 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer netjes in uw brievenbus ontvangt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Mowier91