Klacht: Altijd te laat en vol!! Rijdt door doordat het bomvol zit!!

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De bussen komen tegenwoordig sinds weken lang al te laat. Veel vertragingen. Vraag me serieus af hoe het zal zijn in de winter als ze nu al zo overdrijven!

Ik kan moeilijk elke keer te laat komen. Ik heb school en stage. Die klagen ook goed! Mijn aanwezigheid staat op het spel. Daar letten ze op school en stage heel erg op. Ik pak ook nog eens twee bussen eerder. Ik stap in bij kerkstraat, lijn 322/321 bomvol waardoor soms twee bussen achter elkaar doorrijden. Bus veels te krap en klein. Eerst breder en meer ruimte in de hermes bussen. Nu zo druk dat je er gek van wordt!!!! Je gaat met een slechte humeur naar stage/school. Hele rit vastgeplakt tegen andere mensen aan en telaat komen en blijven staan. Vervolgens kan er iemand niet eruit zonder ons letterlijk te gaan pletten want zo krap is het!!!!!!!!

Belachelijk dit!

1 bus is nu momenteel niet komen opdagen. Het zou om 16:12 komen. Het is nu 16:25. Ik heb een afspraak en ik ben nu te laat!

Ik reis in Omgeving Eindhoven, Noord-Brabant. Schakel meer bussen in of maak de bussen groter!!! De bussen heten Bravo/Hermes. Ik kan geen Hermes vinden in de lijst. Misschien is het wel Arriva?

Graag bij Hermes/Bravo/Arriva plaatsen want ik kan die niet vinden in de lijst.

Meer bussen en geen vertragingen of bussen die bomvol zitten.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 18:27 geantwoord

Beste Mwrz,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de lijn 322 en 321.

Ik begrijp dat het vervelend is dat bus erg vol zit. Op het moment dat de bus te vol zit of er blijven reizigers bij de halte staan, dan wordt hier een melding van gemaakt door de chauffeur. Met regelmaat worden deze meldingen bekeken om daar waar nodig extra bussen in te zetten. Wij proberen onze bussen zo effeciënt mogelijk in te zetten, hierdoor is het niet altijd mogelijk om grotere of extra bussen in te zetten.

^JP
Webcareteam Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 18:33 geantwoord

Het gaat ook over de bus die vandaag bij Raadhuisplein in Son en Breugel moest komen. Maar niet op is komen dagen.

Bericht van Arriva

1 week geleden - De melding dat de bus niet is komen opdagen hebben wij doorgestuurd naar de verantwoordelijke manager met het verzoek dit met de chauffeur te bespreken. Deze gesprekken vinden plaats op basis van hoor en wederhoor. Onze excuses voor het ervaren ongemak. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Mwrz