Klacht: Altijd te laat

op 23 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sins het rnet is geworden rijd de buslijn 470 nooit meer op tijd of de bus komt helemaal niet om de vertrektijd maar een half uur later ik reis 5 keer per week met de 470 en is pas 1 dag op tijd geweest de gemiddelde tijd dat hij later komt is ongeveer 10 minuten kunt u moj uitleggen hoe dat komt ariva was nooit te laar maar sins 12 december is het een fiasco en dan in 2018 het abbonement met 300 % verhigen dat is echt asociaal sorry wat gaat rnet of ariva hier aand doen ?? Laat de 370 gewoon terugkomen aub
Ik hoop snel op een reaktie van jullie

Gewenste Oplossing:

Elk uur van de dag op tijd en info waarom de bus te laat is of helemaal niet komt
En laat de 370 gewoon weer rijden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 23 december 2017 om 22:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martin195665,

Ik begrijp uit je klacht dat r-net en de wijziging naar 470 geen verbetering voor je is en dat je het niet eens bent met de 30% verhoging. Vervelend dat deze lijn zo vaak is vertraagd. Aan de verhoging kan ik niks veranderen maar ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop dat je snel verbetering merkt!

Met vriendelijke groet,
^Jimmy
Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 23 december 2017 om 22:58 geantwoord

Is zo makkelijk wat je zegt en dan het antwoord van de chauffeurs
Zelfs als ik de bus heb van 0500 uur is hij sinds 12 december altijd te laat met als gevolg dat ik dan elke dag te laat op mijn werk kom en niet alleen ik maar bijna een bus vol
Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie hier niets aan doen en het is geen 30 maar 300 % verhoging
Dit heeft als gevolg dat als dit doorgaan niemand meer met de bus naar schiphol gaat maar voor dat bedrag gaat een ieder met de auto
We reizen alleen maar van punt a naar b meer niet waarom zullen we verder met bus tram trein gaan
Wanneer gaan jullie daar eens iets aan doen en ik ga iedereen adviseren om elke dag te mailen over deze buslijn

Alle klachten die gemeld zijn door Martin195665