Klacht: Altijd te laat

op 07 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een klacht over de bustijden van bus 4 richting Laag Dalen via Centrum. De bus gaat maar om het halfuur. Deze bus is tevens ook altijd te laat. Als ik op de bushalte Griendweg opstap om 17:25, er is makkelijk 10 minuten vertraging. Hierdoor mis ik mijn aansluiting van 17:39 naar Leerdam. Dit kost mij een halfuur extra reistijd, wat toch wel heel vervelend is.

Verder heb ik een klacht over de voorziening met het openbaar vervoer van Arriva van en naar Leerdam toe. Vanaf 17:00 van en naar Gorinchem vanaf Leerdam, kan je met twee manieren. 17:38 met de bus naar Leerdam en 17:39 met de stoptrein naar Geldermalsen die langs Leerdam. Je kan dus twee minuten in het uur perfect naar Leerdam toe en de andere 58 minuten in het uur is het niet mogelijk om met het openbaar vervoer naar Leerdam te komen.

Ik ben tevreden wanneer de voorziening van en naar Leerdam toe richting Gorinchem verbeterd. Zo zou het perfect zijn als de treinen op dezelfde tijd rijden, maar de bussen een kwartier later. Hierdoor heb je elk kwartier een mogelijkheid om naar Leerdam te komen op de 39set minuut naar Leerdam met de trein en rond de 50ste minuut met de bus naar Leerdam.

Verder zou ik tevreden zijn als er wat aan de bustijden wordt gedaan van bus 4 én als er meer bussen rijden die langs Bushalte Griendweg of bushalte Multatuistraat komen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 oktober 2017 om 20:31 geantwoord

Beste --2,

Jeetje, dat is niet zo mooi om te lezen. Ik begrijp uit je klacht dat de bustijden van lijn 4 niet optimaal zijn en dat deze lijn vaak is vertraagd. Je geeft ook aan dat de verbinding met Leerdam niet goed is. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio. Ik hoop dat je snel verbetering merkt!

met vriendelijke groet,

^JK