Klacht: Altijd te laat!

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer,

Er is mij en een aantal collega’s opgevallen dat elke dag de bus te laat komt. Het betreft lijn 13 (bij Noardburgum). Er is nog geen dag geweest in deze 5 weken dat de bus op tijd was. We zijn er nu wel een beetje klaar mee. Vandaar de klacht. Daarnaast maken wij avonddiensten en is er mogelijkheid tot een belbus. Deze komt of te laat of niet opdagen waardoor ook dan de aansluiting niet meer klopt en wij dus moeilijk thuiskomen. Het is dan savonds laat, donker en niet vertrouwd buiten.

Gewenste Oplossing:

Als de bus gewoon optijd komt en de belbus zijn afspraken na komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Maaikeanna, Uit jouw reactie begrijp ik dat lijn 13 regelmatig te laat bij de halte verschijnt. Om jouw klacht in behandeling te kunnen nemen zouden we graag willen weten om welk tijdstip het gaat? Daarnaast zouden wij van de belbus ook graag data's en tijden ontvangen dat deze niet of te laat kwam, zodat we deze kunnen voorleggen aan hen. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maaikeanna