Klacht: Altijd te laat!

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer,

Er is mij en een aantal collega’s opgevallen dat elke dag de bus te laat komt. Het betreft lijn 13 (bij Noardburgum). Er is nog geen dag geweest in deze 5 weken dat de bus op tijd was. We zijn er nu wel een beetje klaar mee. Vandaar de klacht. Daarnaast maken wij avonddiensten en is er mogelijkheid tot een belbus. Deze komt of te laat of niet opdagen waardoor ook dan de aansluiting niet meer klopt en wij dus moeilijk thuiskomen. Het is dan savonds laat, donker en niet vertrouwd buiten.

Gewenste Oplossing:

Als de bus gewoon optijd komt en de belbus zijn afspraken na komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Maaikeanna, Uit jouw reactie begrijp ik dat lijn 13 regelmatig te laat bij de halte verschijnt. Om jouw klacht in behandeling te kunnen nemen zouden we graag willen weten om welk tijdstip het gaat? Daarnaast zouden wij van de belbus ook graag data's en tijden ontvangen dat deze niet of te laat kwam, zodat we deze kunnen voorleggen aan hen. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Maaikeanna,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Maaikeanna