Klacht: Altijd te laat

op 24 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste lezer,

Elke ochtend is het weer het zelfde liedje, lijn 8 richting maasover van 08:40 vertrekt op zijn vroegst 08:45. Nu 08:45 zitten we nog steeds op onze chauffeur te wachten! Die nu binnen komt lopen met een bakje koffie. Er zijn mensen die op deze tijdschema rekenen. Kan hier aub wat aan gedaan worden?! Nu 08 48 en we staan nog steeds stil.

Mvg,
Barbara Ataee

Gewenste Oplossing:

Wanneer de bus op tijd vertrekt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Goedemorgen Barbara, Het is belangrijk dat de bus zo precies mogelijk volgens de dienstregeling rijd. Zou je kunnen aangeven wanneer je dit voor het laatst zo hebt ervaren? Dan zoek ik het verder voor je uit. Groet, ^JE

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 04 september 2016 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Goedemorgen Barbara,

Het is belangrijk dat de bus zo precies mogelijk volgens de dienstregeling rijd. Zou je kunnen aangeven wanneer je dit voor het laatst zo hebt ervaren? Dan zoek ik het verder voor je uit.

Groet,
^JE\"

Gevraagde informatie hebben we vooralsnog niet ontvangen. Om die reden wordt deze klacht daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Graagoptijd