Klacht: Super klant onvriendelijke en belachelijke prijzen

Barthoogeboom op 30 augustus 2023 over altijd raak penders in de categorie Auto Onderdelen

Contact op genomen via de telefoon omdat ze niet reageerde op mijn email
kreeg een super asociale vrouw aan de telefoon die alleen vroeg om het internetid
het gaat om een 2dehands raam mechaniek van een golf 3 die ik snel nodig had zegt ze die kost 350 euro ik zo pardon hebben we het wel over het zelfde onderdeel jaah zegt ze
ik zeg dat kan haast niet ze kosten nieuw op internet 80 euro zegt ze ja wat doe je dan moeilijk
en hangt de telefoon op

ben toen maar eens gaan googlen op hun bedrijf en wat een zooitje is het daar allemaal slechte ervaringen en ze weten het want kan nergens een review plaatsen geen google account op facebook kan je ook niks plaatsen dat is maar goed ook want dan had het helemaal vol gestaan met slechte reviews

ik zal dit bedrijf dus echt overslaan mocht ik nog eens wat zoeken
slechte zaak

geen oplossing klant onvriendelijke en veel te hoog prijzen voor onderdelen die het niet waard zijn

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over altijd raak penders

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over altijd raak penders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barthoogeboom