Klacht: Altijd problemen met te laat betaald

op 04 juli 2019 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nu geen online klant meer van de HM. Omdat ik in een flat woon worden mijn pakketjes altijd laat geleverd ( afgegeven bij iemand.anders die er vervolgens niet is wanneer ik er ben). Je hebt 2 weken de tijd om te betalen. Vervolgens betaal ik netjes op tijd maar krijg ik toch de mail met achterstallige betaling van 4 euro omdat ik een voucher had gebruikt voor mijn bestelling lees ( 20% korting op een artikel naar keuze) heb ik de korting toegepast op een ander artikel die ik van de bestelling wel heb gehouden. Vervolgens bel ik en geven ze aan dat die 4 euro al naar het incasso bureau is want ik had vorige maand dit al moeten betalen waarop het bedrag in een keer 17.50 is geworden… belachelijk! Waarom moet je mrt je punten vouchers kopen als je ze niet eens mag aanpassen aan het bedrag! Als ik het niet doe dan kan ik fluiten naar mijn punten en mijn korting.

De 17.50 mooi terug boeken op mijn rekening. Ik heb nooit van jullie een her.mail gekregen dat er nog een bedrag open stond. Daarbij moeten ze eens goed naar iedere bestelling kijken. Of de klant misschien de voucher heeft toegepast.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pi..a