Klacht: ALTIJD KOMEN DE BUSSEN TELAAT

op 08 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Altijd komen de arriva bussen zeker 5 minuten telaat waardoor ik mijn volgende openbaar vervoer mis en steeds een halfuur moet wachten ( daar heb ik nu genoeg tijd voor om dit te schrijven, want zoals gewoonlijk was de bus weer telaat). Als er een tijd wordt aangegeven is het normaal dat je ook om die tijd komt en niet 5 minuten later.

Als de bussen eens fatsoenlijk optijd komen!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Aimee, Dat is niet leuk om te lezen! Graag hoor ik van je om welke lijn het gaat en wat je begin- en eindhalte is zodat ik je klacht kan doorzetten in de regio. met vriendelijke groet, ^JK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 21:29 geantwoord

Beste Aimee,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 15 september 2017 om 07:35 geantwoord

Ik geef een klacht in er wordt gewoon niks mee gedaan, zodat het lijkt at arriva nooit klachten heeft, nu weet ik ook hoe dat komt omdat ze er niks mee doen maar voor mij is arriva SLECHT !!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Arrivanooitoptijd