Alternate deelt mij via de telefoon mee dat zij 20 euro in mindering brengen op een creditnota omdat de originele verpakking mist Ik weet dat Alternate ook assembleert en de bestelde voeding dus uitstekend voor nieuw in een nieuwe... Lees meer
In november 2015 bij Alternate een gaminglaptop van het merk MSI gekocht ter waarde van €1800. Helaas ging het product na een eerdere reparatie door MSI weer defect. Omdat het net een paar maanden buiten de garantieperiode viel was mijn... Lees meer
ik heb een cpu gekocht en die deed het niet toen ik heb terug stuurde zat er na de klacht die ik had gegeven ook opeens koelpastaresten opzat terwijl ik dat niet gebruikt heb.
AMD RYZEN 5 2600 Lees meer
Gekocht bij Alternate Intel core iI 7 Met moederboard daar waar de pinnen van het CPU socket verbogen zijn en dat valt niet onder de garantie bij hun! Lees meer
ik had op zondag een toetsenbord besteld bij alternate, ik weet zeker dat op de website stond bestel binnen 9 uur, maandag in huis. post nl kwam langs maar geen toetsenbord van Alternate, opzich geen probleem even contact op zoeken... Lees meer
Op donderdag 11 mei een notebook besteld waarbij er stond dat de levertertijd 1 werkdag zal duren. Aangezien de notebook niet ''direct leverbaar'' was en een beetje hoofdrekenen, ging ik ervan uit dat het op zaterdag 13 mei geleverd zou... Lees meer
Op 22 december 2014 via Alternate een laptop van het merk Toshiba gekocht ter waarde van 803,95. Helaas ging het product vlak na de garantieperiode defect. Omdat het net een paar maanden buiten de garantieperiode viel was mijn voorstel dat... Lees meer
ik koop een nas daar bij wordt vermeld dat deze gratis wordt verzonden
onder aan staat gelijk mee bestellen dus ik koop ook nog 2x hd.s er bij zonder werkt het niet
ik zie tot mijn verbazing dat ik verzend... Lees meer
Hallo,
Ik heb mijn videokaart retour gestuurd en de spullen die ik bij jullie heb gekocht. Hierbij goed geholpen en analyse terug gehad. De videokaart is stuk geleverd dus ik krijg een nieuwe.
Dezelfde videokaart is niet op voorraad op 11 januari... Lees meer
Er word geen erkenning gegeven over een defect product.
Meerdere malen zowel per mail als telefonisch contact met de klantenservice (Patrick Eland / Patrick Eeland) opgenomen, echter staat deze jongen een zeer arrogante toon aan wat geen service bied.
Zelden... Lees meer