Klacht: Als vaste klant geen juiste korting

op 21 april 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb op 10 maart een nieuwe bril gekocht als trouwe jaren lange klant, het eindbedrag was zeer hoog deze keer 349,60 euro
De korting hierop was 20%
tijdens het afhalen ( 24-3-2017) heb ik een kortingskaart meegenomen die we hadden binnen gekregen van 50%
Bij navraag door mij zei men dat er niets meer met de prijs gedaan kon worden waar ik zeer ontstemt op heb gereageerd en aangegeven dat dit voor mij en velen ( familie en kennissen ) de laatste keer zal zijn geweest dat we een bril en hoortoestellen bij Specsavers gaan kopen
Er zijn meer aanbieders met interessante voordelen

Toch heb ik gemeend deze klacht in te moeten dienen en hoop op een tegemoetkoming op het betaalde bedrag

De 30% extra korting ontvangen zoals gevraagd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 25 april 2017 om 10:53 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor uw reactie.

Spijtig dat uw bezoek aan de winkel niet naar wens is verlopen, onze excuses voor het ongemak.

Echter kunnen kortingsbonnen niet achteraf worden ingeleverd en kunnen wij helaas niet tegemoet komen in uw verzoek.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij het graag via onze klantenservice, nl.service@specsavers.com

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Specsavers1