Klacht: Als enthousiaste klant binnen komen….en een illusie armer naar buiten gaan!

op 07 februari 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Heel bij met een winkel als Pronto in Spijkenisse. Jammer dat wij voor aandacht naar de winkel in Capelle ad IJssel moeten gaan. Nu 4 x !!!! De winkel in Spijkenisse bezocht voor aanschaf nieuwe meubels , personeel te blelazerd om goedemorgen te zeggen…kijken niet eens op als je binnenkomt …niemand te zien in de winkel en bij het verlaten van de winkel zitten de dames nog steeds aan de koffie koek e.d. En wordt er totaal niet gereageerd, aangesproken of gegroet. Schandalig ! Het enig wat daar belangrijk is is de gang van zaken van de dames zelf ..de koffie…sapjes en de koekjes! En is het nou nog 1 x zeg ik oké maar sorry 4 x de winkel bezocht en totaal geen aandacht? Geen omzet nodig denk ik? Misschien voor ons qua service is het beter elders meubels aan te schaffen. Zeer spijtig dit.
Grt. A.Melker
Abra@upcmail.nl

Totaal ontevreden!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Amelker