Klacht: Als eerste de experts zijn geen expert want ze hebben geen verstand van zaken.Nu heb ik het over hoofdzakelijk curiosa

Harley 59 op 10 juli 2020 over Catawiki in de categorie Veilingen

Ik bied iets aan en wordt afgekeurd,dan kan.
Wat schep me verbazing de ene na de anderen kapstok komt voorbij op de veiling,want mijn kapstok is overal te krijgen wordt er gezegd.Ik naar de meubelboulevard en diversen winkels geïnformeerd maar daar zeggen ze je kapstok komt uit de jaren ‘60 en zijn niet meer te krijgen.Een zonnespiegel wordt afgekeurd omdat hij niet verguld is maar dat is is wel.degelijk verguld.3 maanden later en kopie gemaakt ja hoor goedgekeurd en bracht nog een leuk centje op.Of het is vriendjespolitiek of ze hebben echt geen verstand van zaken.
Vandaag beoordelen brocante en de volgende dag gereedschap /instrumenten.
Wij hebben 1 maal per week kaartavond met 4 vrienden en de vrouwen spelen voor expert van curiosa dus wat er die afgelopen dagen is geveild.
Nou de vrouwen doen het stukken beter dan de experts want regelmatig wordt 40% van de aangeboden items niet eens het benodigde bedrag gehaald.Vandaag 10-07-2030 zijn er 128 items geveild en 75 hebben de benodigde €50,- niet gehaald.
Ze draaien niet voor niks al jaren met verlies en maar zeggen dat geld nodig hebben voor reclame doeleinden.
Je hoort het steeds meer mensen stappen over op eBay cq marktplaats.Het laatste voorbeeld 3x per dag worden dezelfde items geveild wel te verstaan schedel van een waterbuffel,schelpenkettng een schelp van op een doodshoofd lijkt en zwaardvis tanden,maar deze zijn volop te koop.

Als men eerlijk en echte experts zijn,geen hobbyisten want die bakken er niks van.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catawiki

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catawiki nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Harley 59