Klacht: niet professioneel en duur, probleem niet verholpen

Jhinkoe op 03 augustus 2022 over Allround Calamiteiten Service in de categorie Installatiebedrijven

Op 22 juni heb ik gebeld omdat ik last had van kleine beestjes bij de kozijnen. De man die is gekomen heeft gekeken en op zijn telefoon gezocht wat het kon zijn zijn. Houtworm, heeft gif gespoten. Het heeft niet geholpen. ik heb twee weken gewacht en weer gebeld maar wordt afgewimpeld. In totaal €401,30 betaald. Het zou ongeveer €70 kosten om te laten inspecteren maar er kreeg een totaal andere opsomming met een starttarief van €119,95 en servicekosten €59,95???? het bestrijden was €69,95 en ontsmetten per m2 in 4 vertrekken €51,80 ex btw

Opnieuw bestrijden en dat ik hier geen nieuwe rekening van krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Allround Calamiteiten Service

Reactie van de melder van de klacht Jhinkoe

2 maanden geleden - Allround Calamiteitenservice is telefonisch niet meer te bereiken op het nummer 085-4019586

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Allround Calamiteiten Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jhinkoe