Klacht: Verzekering Onterecht opgezegd

op 06 februari 2020 over Allianz in de categorie Verzekering

Mijn autoverzekering verzekering van allsecur is onterecht opgezegd. Ik heb alle datums en herinneringen en betalingen gecheckt en ik concludeer dat mijn verzekering onterecht is opgezegd. Volgens u is het stopgezet omdat ik de premie van 21-11 tot 21-12 niet heb betaald, echter is deze voordat de ideal link verlopen was nog betaald. Vervolgens ben ik per 24 januari opgezegd. Terwijl toen alles betaald was. Dit is zeer onterecht en hierdoor kan ik nu geen verzekering meer afsluiten!

Ik verzoek u daarom mijn autoverzekering weer te activeren of mij alsnog op normale voorwaarden opnieuw te accepteren. Graag kom ik tot een oplossing alvorens een procedure te starten via Kifid.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Bericht van Allianz

1 maand geleden - Beste Sanne, wat een vervelende situatie! U geeft in uw klacht aan dat uw polis bij Allsecur liep. Om die reden kunnen wij (Allianz Nederland) u helaas inhoudelijk niet verder helpen. U kunt het beste uw klacht rechtstreeks bij hen indienen voor een snelle behandeling. Zij zijn ook actief op https:www.klacht.nlallianz-direct. Excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groet, Allianz Nederland Schadeverzekeringen

Reactie van de melder van de klacht sanne88

1 maand geleden - Nu valt Allsecur weer niet onder Allianz? Wel gek dat Allianz mijn verzekering beëindigd heeft dan!

Alle klachten die gemeld zijn door sanne88