Klacht: restitutie niet ontvangen

op 21 oktober 2019 over Allianz in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet nog een restitutie van 200 euro krijgen. De betaling zou plaats vinden, nadat ik de premie bij ggn betaald zou hebben. Dat is 2 maanden afbetaald, maar nog steeds heb ik de betaling niet terug ontvangen.
Ik heb deze klacht ook al eerder via de website van allianz ingediend. Binnen 15 dagen zou ik een reactie krijgen, maar dat is nog steeds niet gebeurt. Tot op heden is de klacht niet afgehandeld.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zo spoedig mogelijk de terugbetaling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Bericht van Allianz

5 maanden geleden - Beste mevrouw Pieter,Vervelend om te lezen dat u nog geen inhoudelijke reactie heeft ontvangen. Excuses hiervoor! Zou u een mail willen sturen naar klant@allianz.nl met daarin uw polisnummer enof kenteken? Ik wil dit dan voor u uitzoeken.Met vriendelijke groet, Allianz Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door niettevreden8