Klacht: Auto is afgesleept maar na 2 weken is de auto nog altijd niet afgeleverd!

op 12 november 2019 over Allianz in de categorie Verzekering

Op 27 augustus is onze auto afgesleept door Van Eijck. Bij van Eijck is als aflever adres onze eigen garage op gegeven. Een dag later krijgen wij telefoon van een garage bedrijf 100km van onze woonplaats dat onze auto bij hun afgeleverd is. Na ruim 2 weken en vele telefoontjes verder kan onze garage nog altijd niet beginnen met de werkzaamheden omdat ze de auto nog niet in hun bezit hebben.

Allereerst willen wij onze auto terug! Ondertussen zitten wij al 2 weken zonder auto en hebben hier extra kosten voor moeten maken. 2 weken die niet nodig zouden zijn en daarom willen wij hiervoor een vergoeding van €50 per dag tot de dag dat onze garage met de herstel werkzaamheden kan beginnen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Bericht van Allianz

6 maanden geleden - Beste meneer Ebben,Vervelend om te vernemen dat het niet goed is gegaan met het verslepen van uw auto. Heeft u hierover al contact gehad met de hulpdienst zelf, Allianz Global Assistance? Zij zouden u hiermee verder kunnen helpen. Als u een klacht wilt indienen kunt u dat het beste schriftelijk doen door een mail te sturen naar klachten.nl@allianz.com.Met vriendelijke groet, Allianz Nederland Schadeverzekeringen

Alle klachten die gemeld zijn door Danny