Klacht: Alles weer afgesloten

op 06 juli 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na lang wachten werd op 4 juli door een zeer behulpzame en vriendelijke montuur het internet en tv aangesloten .
Het scheen wat lastig te zijn doordat er twee lijnen op het zelfde adres binnen komen maar gelukkig het lukte en na bijna 2 mnd zonder was ik heel blij!
Maar daar belde de overbuurman dat hij nu ineens helemaal geen internet en tv meer had en die ook ‘toevallig’ bij de KPN was, ja ja hoe kan dit.
Volgens de montuur die echt van goede wil was en een aantal telefoontjes pleegde was het niet onze fout.
En dat van de buurman zou de volgende dag opgelost worden.
Maar wat schetst onze verbazing , de volgende dag wordt er gebeld dat we geen geldig adres hebben en dat waar wij meer dan een maand op hebben moeten wachten wel binnen een half uur afgesloten kan worden , echt ongelooflijk en vervelend !!!! Er was wel meteen een rekening maar denk toch niet dat we die gaan betalen voor niets.
Hoe nu verder , wat te doen ? Wat een machtspositie hebben ze en wat machteloos voel ik me ! Ben boos en zeer teleurgesteld

Zo snel mogelijk internet en tv

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haklander1