Klacht: Alles terug en toch aanmaning

op 18 juli 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Ik heb in de zomer van 2011 twee jurkjes van Bonprix besteld en toch terug gestuurd via hun zelf gekozen return punt (PTT) zoals in de doos aangegeven was, vervolgens heb ik weer een paar laarzen besteld in de maand september die ik ook heb terug gestuurd omdat ze veel te wijd waren voor mijn benen. Vervolgens kreeg ik een herinnering van Bonprix met de mededeling dat ik de rekeningen van al bovengenoemd producten moest betalen. Direct heb ik telefonisch contact opgenomen met Bonprix en alles zou opgelost zijn. Aantaal weken later tot nu toe word ik lasting gevallen door een incassobedrijf, met toren hoge kosten, omdat ik deze facturen niet zou hebben betaald! Ik kan toch niet betalen voor iets dat ik niet heb! Heb meerderen keer, zowel aan Bonprix zowel incassobureau, uitgelegd maar ik kan nergens naartoe. Laatste keer dat ik contact had met iemand uit deze incassobureau vertelde mij dat ik moest kopieën van de retour bewijzen sturen, maar die heb ik niet meer aangezien ze dateren van juli en september 2011!

Gek word ik van. Help!

Wil niet betalen voor iets dat ik niet heb!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 28 juli 2012 om 17:32 geantwoord

De nodige brieven werden naar de klant gestuurd, er werd telefonisch contact opgenomen maar een verdere reactie van de klant bleef uit. Klant verzocht om contact op te nemen met het incassobureau voor de verdere verwerking van het dossier. Klant kan ons ook steeds bereiken op het doorgestuurde adres.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Pleasehelpme