Klacht: alles op reis bundel werkt niet

op 09 april 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik maak regelmatig gebruik van de alles in een op reis bundel van Vodafone met een prepaidkaart! helaas worden datakosten rechtstreeks van beltegoed afgeschreven en niet vanuit de bundel. In het verleden werden de kosten netjes gecrediteerd naar de klant. Sinds een paar weken is dit niet het geval meer en wordt het in een case opgenomen! soms lopen deze kosten op tot 20 euro per dag. Inmiddels wacht ik al 4 dagen op een telefoontje van Vodafone over de uitkomsten van de case. Inmiddels weer op moeten waarderen en datagebruik blijft gewoon van tegoed afgeschreven. Hierdoor komen er grote bedragen uit te staan bij Vodafone en als je er contact over opneemt dan wordt je afgewimpeld met het verhaal ze zijn ermee bezig! ook komen ze vaak met het verhaal dat de bundel was opgebruikt terwijl er op me vodafone applicatie gewoon nog ruim 20mb staat en daarbij behoor je sms te krijgen als je verbruik van 80% is verbruikt of 100% verbruikt is. Deze sms ontvang je niet dus voel me aardig opgelicht.

crediteren van niet gemaakte kosten!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste paulus2206,Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 25 april 2013 om 11:57 geantwoord

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin meer uitleg.

Alle klachten die gemeld zijn door paulus2206