Klacht: Alles, niks goeds over te melden

op 24 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een afspraak gemaakt, is er geen chauffeur langs gekomen. Ik heb er een paar keer heen moeten bellen om een nieuwe afspraak te maken omdat dat automatische menu je steeds niet verstaat. Wat een verschrikkelijk systeem. Oja en toen het pakket werd gebracht kwamen ze twee keer niet rond het juiste tijdstip, ook zo handig.

geen moment

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:48 geantwoord